|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Aug 30, 2007 20:16:58 GMT 1
Hun sidder lidt, men ser så hen på Milosh.. "undskyld.. det var ikke.. ikke sådan ment.." siger hun stille.. man kan tydeligt se at hun er ked af hvad hun sagde før.. hun tænkte sig bare ikke om da hun jo bestemt ikke er van til den slags, og derfor får en stor ubehag inde i sig selv.. hun ligger let armende om sig selv og hiver benen let op under sig.. hun ser så stille ned på sengen og sukker let.. hvorfor sagde jeg nu også det !? tænker hun.. hun er enlig ret sur på sig selv lige nu..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Aug 30, 2007 20:22:19 GMT 1
Milsoh tog sig ikke særligt af det, han gloede bare ned på gaden, der stod nu nogen og talte sammen dernede i stedet. men han lyttede ikke efter hvad de sagde, han kunne være ligeglad.. istedet kiggede han op i himlen og smilte roligt for sig selv.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Aug 30, 2007 20:31:14 GMT 1
hun sidder lidt før hun meget stille ligger sig ned på siden og kigger hen på Milosh.. hun er enlig lidt bange for at hun har gjordt ham vred, eller sårt hans følelser.. hvis vampyre da har det ?.. det ville hun da mene, bare fordi de er døde, behøver de jo ikke at være følelses løse.. hun sukker stille og vender sig meget stille om, så hun ligger med ryggen til ham.. hun er enlig ikke træt.. så hun ligger blot og ser tomt ud i luften..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Aug 30, 2007 20:35:16 GMT 1
Milosh tænker ikke over det og tror hun er faldet i søvn, han plejer selv abre at falde i søvn med det samme. så han begynder bare at nynne igen. lige fra gammeldags musik, virklig gammel musik til det man hørte i radioen nu. det skiftede ldit og var en blanding af det hele.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Aug 30, 2007 20:41:14 GMT 1
Hun ligger blot stille og lytter til hans nynnen.. hun ved ikke halt hvor hun skal gøre af sig selv, et sted et hun træt.. men et andet sted ville hun gerne stå over ved Milosh og blot hænge op af ham.. hun syns han er så sød.. og ham passer så godt på hende.. hun smiler lidt for sig selv.. hun kan ikke huske hvornår hun sidst har haft en så god ven.. ikke at hun har en masse venner og bekendte men Milosh er nok en af hendes bedste venner..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Aug 30, 2007 21:07:54 GMT 1
Milosh nynner bare stille videre og tænker ikke rigtigt over noget. han sidder bare og kigger rundt i rummet da han for øje på en telefon, sådan en kendte han da i det mindste! han tøffede over til den næsten lydløst, han så der stod et lille skilt ved siden af. der stod nogen numre ved siden af, til receptionen. han ringede det første op. og holdte røret. "Godaften" sagde han roligt ind i røret "godaften" sagde en kvinde stemme "du har ikke en guitar stående vel?" spurgte han roligt som om det var sådan helt normalt.. "åh, en guitar?" sagde receptionisten lidt forvirret "øh, ja sådan en mand spiller på.." sagde han som om hun var dum. "jaja det ved jeg godt.. jeg skal se hvad jeg kan være gøre.. skal det være en el eller akustisk?" spurgte hun så med et sært udtryk i stemmen. "Det kan være ligemeget.. " sagde han blot ind i røret før kvinden sagde farvel og han lagde på. han listede over i vinduet da han troede Crarolina sov.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Aug 30, 2007 21:15:32 GMT 1
Hun ligger lige så stille og lytter jo enlig bare, da han lister hen til telefonen og til havd han siger.. hun tøver lidt da hun jo ikke ved hvorfor han sådan lister.. tror han at hun sover.. "hvorfor skal du ha en guitar..?" spørg hun stille.. hun sætter sig stille op og ser hen på Milosh med et roligt, spørgende blik.. hun køre stille en hånd igennem sit lange glansfulde hår.. hun smiler så sødt.. hun har jo lidt i bagtanken at det ville være dejligt med lidt roligt musik..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Aug 30, 2007 21:20:11 GMT 1
"Det er en mulighed for at få en.. de fleste butikker har lukkede om natten.. hvertfald dem hvor jeg kan købe en guitar.. og jeg har lige penge til at kunne købe en.. ellers smider jeg den bare på denjo's regning" sagde han og grinte til hende. det bankede pludselig på døren og Milosh rejste sig han gik over til døren og åbnede den, udenfor stod en lille mand, i 20øerne han avr sikkert piccolo med en elektrisk guitar i hånden og en højtaler slæbende efter sig. Milsoh lyste op. "Jamen tak" sagde han glad, fyren så lidt underligt på ham og sagde ingenting han gik bare væk, han havde sikkert syntes milosh så sær ud. Milosh løftede blot højtalereen som piccoloen måtte slæbe afsted med, han løftede den blot med en hånd som var den en mælkekarton.. smom var tom. han stilte den under vindueskarmen som han satte sig op i. han satte det hele til og i stikontakten og satte foden oven på højtaleren før hanslog ens streng an, den lød ikke helt rigtigt så han begyndte at stemme guitaren.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Aug 30, 2007 21:31:10 GMT 1
Hun ser roligt på ham som han render frem og tilbage.. hun kan ikke lade vær med at smile og faktisk grine lidt over hvad han siger.. men hun kommer til at tænke på Denjo.. hvis han vågner så bliver de begge slået ihjel.. hun kommer på benene og går stille over til Milosh.. hun ligger en hånd over strængende så han ikke kan stemme dem.. "Milosh.. Denjo slår og begge ihjel hvis han vågner af det.." siger hun roligt og står enlig ret tæt på ham.. hun smiler blidt og kigger ham roligt i øjnene..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Aug 30, 2007 21:33:57 GMT 1
"Jeg er død, og jeg spilelr bare stille" siger han og griner lidt til hende, han ligger sin hånd over hendes for at fjerne den. den avr næsten stemt færdig så den kunne spilles på. uden det lød latterligt vel og mærke. "Bare lidt... kom nu søde Carolina.. han skal nok sove videre" siger han bare og smiler til hende.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Aug 30, 2007 21:41:03 GMT 1
Hun står lidt og ser på ham og normalt vilel hun havde sagt nej.. men det er noget der får hende til at tøve meget.. "jeg tror ikke.. at det er en god idé.." siger hun og ser sig så let tøvende over skulderen og ser på Denjo som sover fredligt.. hun står lidt før hun ser sukkende på Milosh og fjener stille sin hånd.. "okay.. lidt.. men han slår os ihjel hvis han vågner.." siger hun stille.. det er jo enlig kun derfor at hun ikke var meget for det.. hun var og er bange for at Denjo vil vågne af det..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Aug 30, 2007 21:45:19 GMT 1
"Jeg spilelr bare stille.." sige rhan med et smil og slukker højtaleren og slår stille på en streng, det var meget stille og nogenlunde samme lydniveau som når de talte sammen. han begyndte at spilel en melodi, han var hurtig på fingrene og vidst ehvor alt på guitaren sad han kiggede bare på carolina mens han spilelde med et smil.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Aug 30, 2007 21:52:18 GMT 1
Hun ser lidt ned i gulvet til at satrte med og lænder sig op af vægen så hun nærmest står over for ham..hun kan enlig godt li melodien så hun ser op på Milosh for at fortælle ham det.. men hun får øjnkontakt med ham og kan derfor ikke rigtig sige noget, selv om det lyder dumt.. hun har bare pludselig glemt hvad hun skal sige.. hun smiler et lille varmt smil og hvis det havde været bare lidt mere lys kunne man måske havde set at hun enlig rødmede let..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Aug 30, 2007 21:58:16 GMT 1
Milosh kunne godt se at hun rødmede let, han så godt i mørke som de fleste vampyrer han spillede en lidt roligere melodi, som var mere behagelig at høre på, Han smilede bare og så hende ind i øjnene. det var lidt sødt ognuttet at hun rødmede. han vidste ikke helt hvad han skulle gøre han smilede bare og spillede videre, det var ligeså let som at gå at spille guitar synets han.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Aug 30, 2007 22:06:19 GMT 1
Hun smiler et lille varmt smil til ham.. hun syns musiken lyder vidunderligt, så hun er enlig glad for at hun ikke stoppede han fra at spille.. hun står lidt endnu og ser ham i øjnene, men kan ikke holde det ud til sidst da hun kan mærke at hun er begyndt at rødme let mere, så hun vender roligt sit blik ud af vinduet og op på himmelen.. hun stryger stille lidt hår væk fra sit ansigt.. hun ved ikke hvad hun skal sige.. hun syns blot at musiken er så smuk..
|
|