|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 2, 2007 14:14:35 GMT 1
hun lukker stille øjnene og nyder varmende.. "det er ikke så slemt.." siger hun stille, nærmest viskende, men de ligger så tæt at han sagtenst vil kunne høre det.. hun ligger et godt stykke tid, men kan ikke nyde det nær så meget som hun pleger når hun står eller ligger sammen med Milosh.. hun åbner stille sine øjne.. "ville.. du blive sur hvis jeg rejste ?" spørg hun stille.. for hun ved at hun bliver rastløs hvis hun bliver et sted for længe af gangen..hun ser meget stille op på ham..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 2, 2007 14:18:37 GMT 1
Han kiggede hende lidt ind i øjnne efør han åbner munde ligeså stille. "Hvorfor ville du rejse?.. og jeg rejser også selv på et tidspunkt.. vi kunne rejse sammen?.." siger han og foreslår at de bare kunne rejse sammen, han rejste også lidt rundt. Han kunne ikke blvie det samme sted for længe, så ville folk få mistanke til ham , og det var uheldigt . derfor rejste han selv rundt, men han havde tænkt at hun nok ville rejse p ået tidspunkt han havde vidst det siden den første aften hvor de mødtes. hende i telefonen havde sagt noget om at hun skulle komme hjem.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 2, 2007 14:22:37 GMT 1
"jeg rejser en del rundt for at finde mig selv.. jeg kan ikke holde ud at være mere end et sted nogle uger afgangen.." siger hun stille og forklarende.. "men hvor er det du skal hen.. jeg er ikke sikker på hvor jeg skal hen endnu, jeg pleger først at købebilletterne på selve dagen hvor jeg tag afsted, og så er det ikke altid jeg ved hvor jeg ender.." siger hun let afsluttende.. ikke at hun ikke vil rejse sammen med Milosh.. men hun rejser jo rundt for at finde sig selv og ikke for at få venner.. men det siger hun ikke højt, for hun holder meget af de venner hun har fået..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 2, 2007 14:27:13 GMT 1
Milosh trækker let på skuldrende. "Det ved jeg ikke, gør nogenlunde det samme som dig cherie, jeg rejser også på må og få..." sagde han blidt og kiggede på hende, der et eller andet underligt over hende nu, han vidste ikke om hun ville rejse alene eller hvad det var der var over hende nu, men hvis hun ville rejse alene var de tokay... det havde han saelv altid gjort og han havde ikke regnet med at hun ville holde fast i ham særligt længe, hun ville forlade ham p ået tidspuntk det var han klar over, enten i døden eller før. han var jo udødelig.. hun var levende..
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 2, 2007 14:31:08 GMT 1
Hun ligger lidt.. "vi kan godt rejse sammen, men de første 24 timer, når vi kommer vil jeg gerne have alene.. jeg har brug for at finde mig selv.." siger hun stille.. hun syns det lyder hyggeligt nok at rejse sammen med ham, men hun skal altså fine sig selv og finde ud af hvad hun mener om landet, forpå et tidspungt vil hun bosætte sig, hun ved blot ikke hvor endnu.. hun tag stille en hånd op til hans ansigt og stryger lidt hår væk fra hans ansigt med et varmt smil..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 2, 2007 14:33:54 GMT 1
Milosh smiler bare. "det lyder helt fint, sådan kan vi godt gøre.. så har jeg også nogen at rejse med, det er lidt kedeligt at rejse alene.." sagde han og smilte han lagde sin ene hånd på hendes hånd og smilte blot.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 2, 2007 14:39:09 GMT 1
Hun smiler varmt til ham.. "stakkel.." siger hun stille og holder blot hans hånd blidt.. hun begynder blidt at nusse ham på brystkassen med sin anden hånd.. hun har ikke noget problem med at ligge så tæt på ham og hun pleger ellers af flytte sig.. eller at slå - det gjorde hun altid i skolen hvis en fyr kom for tæt på.. men hun fik aldrig balede over det, for lærende viste at der skulle og stadig skal meget til før hun reagere på den måde..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 2, 2007 14:41:39 GMT 1
Milosh smiler, han jakke stod trods alt åbent så det var hans hud hun rørte ved, det var behageligt det kildede ldit men det var deligt, han kunne godt lide at blive nusset. det var han ike blevet længe så han var glad, han smilte bare og nussede hende i nakken, med et lille smil kysser han hende forsigtigt på kinden. "Stakkels stakkels mig, jeg føler mig elelrs ret glad lige nu.." sagde han og grinte lidt.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 2, 2007 14:48:50 GMT 1
Hun rødmer stille da han kysser hende, det gør enlig at hun føler sig noget så hjælpeløs - dog på en underlig god måde.. "det er jeg da glad for at du er.." siger hun med et lille grin.. hun håber at han ikke kan se hende rødme, men der er faktisk ikke noget lys, kun en lille lampe som ikke lyser særlig kraftigt.. hun bliver stille ved mad at nusse ham på brystkassen.. hun smiler varmt til ham og glemmer igen at Denjo enlig ligger på sofaen.. heldigvis er sofaen i den anden ende af suiten..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 2, 2007 14:54:40 GMT 1
Milosh smiler blot og aer hende end langs ryggen. han nusser hende blidt på kinden med sin næse. det kilede stadig på hans brystkasse men det var behageligt alligevel. han havde emst lyst til at kysse hendeigen men lod være
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 2, 2007 15:00:47 GMT 1
Hun rødmer let mere da han nusser hende på kinden med hans næse.. hun fniser stille, men rygger let sit hoved så hendes næse kort og meget blidt nærmest forsigtigt rør hans kinde.. hun bliver stille ved med at nusse han på bryst kassen, mens hun endnu også blidt holder hans hånde.. hun nyder at ligge der med Milosh, han er så.. anderledes.. han forventede ikke noget af hende, andet end at hun var sig selv og var hans ven.. og det vil hun med glæde overholde..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 2, 2007 15:04:47 GMT 1
Milosh mærker hendes næse med hans kind da hu nryggede tættere på kunne han mærke hendes læbre utroligt tæt på hans egne, helt tæt på.. han tænkte ikke voer det men lod blidt sine læber røre hendes,hun var varm, ligesom han var, han kunne være hendes blide læber modh ans egne men rykkede hovede et par vcentimeter væk, han skullenok ikke gøre det. hun ville nok ikke have det, og det var vel også fint nok, de var jo bare venner ikke ?..
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 2, 2007 15:12:00 GMT 1
Hun kan mærke hvor tæt deres læber er på hendanden og hun føler at hun taber vejret, men siger ikke noget til det, hun prøver at over ser det, da hun ikke regner med at Milosh tænker over det.. hun rødmer stille og føler sig så svag.. da han stille rykke sit ansig, lukker hun stille sine øjne, de ligger jo endnu ret tæt.. hun bliver stille ved med at nusse ham blidt på brystkassen.. hun har ikke følt på denne måde i lang tid, eller det der er lang til i hendes liv.. hun holder også endnu stille hans hånd og flytter sig ikke det mindste væk fra ham.. der går lidt tid, men hun åbner sp stille sine øjne og ser ham roligt i øjnene med er varmt smil..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 2, 2007 15:16:38 GMT 1
Milosh smiler stille til hende. han ved ikke hvrofr men smilet var nærmest en godkendelse til at han gerne mødte og han tænkte ikke videre over det før han stille lukkede øjnene og kyssede hende blidt på læberne. det var et kort kys, et kort og blidt lille kys han aede hende stille på rygen og lod kyseset tage en ende da han fjernede sit ansigt og så lidtp å hende han bed sig lidt i læben men bare stille så han ikke bed hul. han smilte lidt til hende, ldit genert.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 2, 2007 15:22:54 GMT 1
Da han kysser hende lukker hun også stille sine øjne.. hun gengælder meget forsigtig kysset og da kysset bryder op åbner hun stille sine øjne og ser genert på ham.. hun rødmer endnu mere og ser lidt væk.. hun ser faktisk på sin hånd, som hun stille nusser ham med på brystkassen..en dejlig varm følelse kommer frem inden i hende.. "..." hun vil gerne sige noget, men hun ved ikke hvad hun skal sige, så derfor siger hun intet.. hun holder endnu blidt hans anden hånd..
|
|