|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 1, 2007 19:46:26 GMT 1
"men nu hvor vinteren kommer, så bliver det jo også senere mørkt, så kan vi måske nå at være det lidt mere sammen.." svare hun med et sød smil og et lille grin.. hun nyder enlig at ligge der sammen med Milosh.. han var så rolig, samt nem at snakke med.. "men hvilken form for film, eller stykke vil du så se ?" spørg hun nysgerigt.. måske kunne hun finde lidt mere ud af, hvordan han var, hvis hun kendte til noget der intreserede ham ?..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 1, 2007 19:48:54 GMT 1
"Noget drama, eller en komedie.. jeg ser ikke det spændende i gysere. jeg har alelrede oplevet det meste man ser i de film.. så det er ikke så sjovt at se dem.. jeg læser tit anmeldelser om film i avisen.." sagde han roligt og smilte han lod sin hånd krybe lidt nærmere hende men ville ikke lægge den om hende endnu, hun så bare ud til at fryse..
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 1, 2007 20:07:00 GMT 1
Hun nikker stille.. "Måske noget Shakespeare.. som Hamlet.." siger hun med et smil.. "det er godt nok mere en tragedie, mens jeg har hørt det skulle være godt.. hvis der altså er et sted de spiller det.." afslutter hun roligt op putter sig let ned i sengen, for at der blevet dejlig varmt der hvor hun ligger.. hun ser ham blot stille i øjnene.. hvor er han enlig sød og galant i forhold til nutidens mænd ! tænker hun, men trækker ikke en minde over sine tanker..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 1, 2007 20:09:15 GMT 1
Milosh smiler. "Det er et ret gammelt stykke, men det er godt.. " sagde han roligt og holdte sig bare for sig selv han havde bestemt sig for ikke at ligge armende om hende, det ville vel bare være akavet. "Jeg tror godt de viser hamlet et sted, men nok ikke lige nu, men så må vi bare vente.." sagde han og smilte blot til hende.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 1, 2007 20:18:57 GMT 1
Hun smiler varmt til ham da hun kommer i tanke om et skykke hun engang havde set noget af, men som hun var nør til at forlade, hvorfor hun skulle gå kan hun ikke huske, men.. "Rome og Julia !" udbryder hun nærmest og tænker ikke over det før hendes ene hånd får fat i hans som ikke ligger mere end få centimeter fra hende.. "jeg vil så gerne se det stykke.. kan vi ikke nok se det ?" spørg hun meget bedende og ser med et utrolig uskyldigt blik på ham.. hun vil så gerne se det stykke, hun har hørt at det skulle være så vidunderligt..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 1, 2007 20:25:09 GMT 1
Milosh får et lille chok da hun pludselig griber fat i hans hånd men smiler bare til hende da han hører hvad hun siger, "Jo lad os det, det lyder hyggeligt!"siger han og smiler varmt til hende, det var lidt underligt at det lige var det stykke hun ville se men han havde aldrig selv set det, så hvorfor ikke.. det skulle jo være godt, men tragisk men det var alle teater stykker jo næsten så.. han holdte blidt om hendes hånd og smilte bare roligt til hende.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 1, 2007 20:32:24 GMT 1
Hun griner lidt og smiler blot varmt til ham.. da hun så lidt efter indser at hun holder ham i hånden, hun begynder at rødme let.. normale mennesker vil ikke kunne se det, da der jo enlig ikke er meget lys.. hun smiler blot, men vender så sit ansigt let ned i dynen som hendes hoved enlig ligger på - let for at skjule hendes rødmen.. men hun slipper dog ikke hans hånd, for det er jo ikke fordi det ikke er hyggeligt at ligge sådan med ham..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 1, 2007 20:49:03 GMT 1
Milosh rækker sin anden hånd mod hendees anden hånd. han smiler lidt genert men ellers ser han nomrla ud i ansigtet , eller så normal som han kan se ud. "Så.. Romeo og julie altså ? " siger han stille og smiler varmt til hende stadig lidt genert men ikke så meget som før. han håbede lidt på at hun ville sige noget hun var blevet lidt stille og hun rødmede også lidt, det var kært hun så sød ud når hun rødmede.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 1, 2007 20:55:37 GMT 1
Der går lidt før hun meget stille ser hem let genert i øjnene.. "hvis du altså vil se det sammen med mig ?" kommer det stille og hun rødmer lidt mere da han tag hendes anden hånd, hvilken hun syns er ekstremt pinligt.. men hun tænker jo ikke på at han nok kan se det, da hans syn er bedre end normale menneskers, det er nok derfor hun ikke slipper hans hånder, sætter sig op og ser væk.. hun ligger ikke rigtig mærke til at det er koldt mere, hun har for meget andet i sine tanker..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 1, 2007 21:14:41 GMT 1
Milsoh holder stadig i hendes hænder mens hun sidder op han ligger bare på ryggen og kigger på hende. "Jeg vil ikke se det med nogen anden end dem Carolina.." sagde hans tille og det var sandt, godt nok kendte han ikke andre så det var nok derofr men han ville også rigtig gerne se den med hende.. der var ikke andre han havde lyst til at se romeo og julie med andre end hende. Han sætter sig op så han sidder ldit bagved hedne men stadig holder hendes hænder. han vidste ikke rigtig hvad han skulle gøre.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 1, 2007 21:20:13 GMT 1
Hun sidder lige så stille og ser væk, men vender så stille sit ansigt og ser roligt på Milosh med et meget varmt og på en måde kærligt smil.. "det er jeg glad for.." siger hun stille og ser ham blot roligt i øjnene.. hun er endnu let rød i kinderne efter at hun har rødmet som hun gjorde før.. hun holder endnu hans hænder og endda meget blidt.. hun ved ikke hvad hun skal gøre, hun føler sig på en måde noget så dum og aligevel har hun en vidunderlig følelse som hun ikke kan forstå, hun sidder blot stille overfor ham.. der går lidt, men hun ser på let genert ned i sin seng..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 1, 2007 21:28:06 GMT 1
Milosh smiler blot varmt til hende og nusser hende blidt med sin tommelfinger på hpndryggen med den ene hånd, han var ikke sikker på hvad han ville eller skulle gøre så han sad bare og smilede til hende lidt akavet. Han var helt tom for ideer om hvad han skulle gøre så han sad bare smilede til hende og grinte så ldit over sine manglende ord.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 1, 2007 21:35:07 GMT 1
Hun sidder blot lige så stille og ved ikke hvor hun skal gøre af sig selv.. hun slipper meget stille hans ene hånd og tag stille sine hånd op til hendes lille sølvhalskæde, som hun lige så stille begynder at fumle lidt med, mellem tre af hendes fingre, men hun slipper ikke hans anden hånd som hun endnu stille holder blidt.. hun føler at stilheden er ved at tag livet af hende, så hun rødmer igen stille og føler sig dum.. "..." hun ville ønske hun viste hvad hun skulle sige..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 1, 2007 21:38:59 GMT 1
Milosh holder blidt om hendes hånd og ser på halskæden med et sprøgend blik , han ville gerne vide hvad der var i den men lod være med at spørge. Det hele er lidt akavet og der ligger en genert skygge over dem begge. "Noget nyt med Denjo ? " spørger han stille og ser lidt på hende. bare for at tale så det ikke var så udnerligt at sidde der han tænkte over hvornår de mon skulle på i teateret og se romeo og julie, det ville nok tage noget tid.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 1, 2007 21:43:00 GMT 1
Hun ser stille op på ham efter lidt stilhed.. "nej.. han.. har bare sovet.. jeg.. er enlig lidt bekymret for ham.." siger hun stille og ser så hen mod Denjo, hun havde enlig glemt at han lå der.. hun havde haft for meget i sit hoved, eller hun havde haft for travlt med at undre sig over at hun rødmer når hun er sammen med Milosh.. hun ser blot hen på Denjo uden at sige mere, men det er kort som om at hun enlig har glemt Milosh og som om hun kune tænker på Denjo lige nu.. men det var enlig kun fordi hun kom i tanke om hvos svag han havde været da han kom til hende..
|
|