|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 1, 2007 23:36:37 GMT 1
Hun står lidt og føler sig tom for idéer om hvordan hun skal undskylde.. det ender med at hun nærmest sukke opgivende og går hen til ham.. hun sætter sig stille ned ved hans side, men siger ikke noget.. hun ser blot ned i vejen.. hun linder en som lige er blevet droppet, nærmest helt smadret.. hun sidder inderst inde og bebræder sig selv, for hun ved jo godt at det var hende der blev så sur, men hun brød sig ikke om hans joke.. hun havde allerede mistet så mange til døden så hun kunne bare ikke holde tanken ud om at miste en til som hun havde kært..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 1, 2007 23:46:06 GMT 1
Milosh sad bare og gloede ned på safalten han kunne lugte hende, høre på hendes åndedræt at det var hende, han vidste det bare.. han fik stenen til at trille over til sig igen og kastede den endnu en gnang, denne gang hårdere og ramte væggen på den anden side af gaden hvor stenen satte sig fast i væggen.. han gloede ned i asfalten og gad ikke engang se hvor stenen var endt.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 1, 2007 23:50:39 GMT 1
Hun sidder meget stille og ved ikke hvad hun skal gøre, hun føler sig nærmest som en forræder.. hun sidder et stykke tid før hun får taget mod til sig.. "..det.. må du undskylde.." kommer det meget stille og meget oprigtigt fra hende.. hun tør ikke se på ham hun ser blot ned i afalten.. hun tag stille fat i sin halskæde igen og begynder igen at fumle let ved den, hun er bange for at han ikke vil tilgive hende.. hun lukker meget stille sine øjne og føler sig enlig dårligt tilpas..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 1, 2007 23:52:45 GMT 1
Milosh svarer ikke til at starte med han sidder bare og glor på asfalten. "Det var ikke kun din skyld.. jeg er bare.. død..." mumler han og glor i asfalten. han havde ikke rigtigt noget at sige udover det. han ventede roligt på hvad hun ville sige, slevom der ikke rigtigt var noget at sige..
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 1, 2007 23:57:23 GMT 1
"..det.. har jeg det med.. at glemme.." kommer det meget stille fra hende, hun tænker nemlig på Milosh som sin ven og så glemmer hun helt at han jo enlig er død.. "jeg har mistet.. så mange.. så jeg reagere.. voldsomt.. når folk joker, med dne slags.." siger hun stille, lidt for at forklare hvorfor hun gjorde det.. men dog ikke som om hun ville bruge det som en undskyldning, blot en forklaring.. hun stryger lidt hår stille væk fra sit ansigt.. hun har det enlig meget koldt som hun sidder der i den lille top..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 2, 2007 0:08:00 GMT 1
Milosh nikker. "Forstår jeg.. " siger han stille, men vid ikke hvad han ellers skal sige han sukker bare stille. han vidste ikke hvad han skulle gøre eller sgie så han var bare tavs.. Asfalten var ødelagt i kanten, den kunne godt trænge til at blive ordnet.. men han kunne være ligeglad med asfalten.. den havde han ikke brug for.. medmindre han fik sig en bil eller en motorcykel. .
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 2, 2007 0:12:21 GMT 1
Hun sidder lidt men føler et eller andet sted at det nok er bedst hvis hun går, for i hendes hoved var det hele hendes skyld.. hun sidder lidt men ser så stille på Milosh.. hun tøver lidt men kysser ham så på kinden før hun stille rejser sig.. hun begynder stille at gå tilbage mod hotellet.. "jeg håber vi ses.." mumler hun meget lavt, nærmest for sig selv.. hun lægger stille armende let om sig selv da det for hende er utrolig koldt..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 2, 2007 0:15:37 GMT 1
Milosh rejser sig. "Vent.. " siger han lavt. han ved ikke om hun hørte ham men han håbede at hun gjorde. han ventede,tanker fløj gennem hovedet på ham, han ville helst ikke være alene lige nu han ville helere være sammen med hende. han gik stille hen imod hende og stoppede et par skridt fra hende og kiggede trist på hende. han håbede at hun ville lade ham gå med eller blive.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 2, 2007 0:20:04 GMT 1
Hun høre ham godt og stopper stille op selv om hun et eller andet sted skammer sig og enlig bare har lyst til at løbe sin vej.. men det gør hun ikke.. hun vender sig stille mod ham med et let spørgende blik.. hun føler sig nærmest hjælpeløs lige nu.. "j.. ja ?" spørg hun meget stille, hun ved ikke hvorfor hun skal vente, hun føler ikke rigtig at hun har fortjent nogen form for tilgivelse lige nu, men hun siger ikke noget højt om det.. hun ser blot på ham med sorg i blikket.. hun er virkelig så ked af hvad der lige var sket..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 2, 2007 0:22:09 GMT 1
Han går et par skridt frem til han står helt over ved hende, han forsøger stille at ligge armende om hende, de havde vidste begge brug for et kram lige nu, og det ville msåek hjælpe dem med at blive i bedre humør. hanskulle aldrig have snakket om denjo, og aldrig været blevet når han vidste denjo var der. det havde været ldit dumt.. men sket er sket og det kan ikke ændres, desværre..
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 2, 2007 0:26:17 GMT 1
Hun står blot stille og ser roligt på ham.. da han stille ligger armende om hende kommer en underlig lettelse inden i hende.. hun ligger armende om hans liv og ligger sit hoved på hans skuler/brystkasse og hviler sit hoved der.. han er endnu let varm og det syns hun er rart, for hun har jo kun den lille tynde top på samt sine bukser.. hun havde ikke engang haft tid til at tag sko på, eller hun syns ikke han havde haft tid til det.. hun lukker stille sine øjne og hun begynder at slappe mere af..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 2, 2007 0:32:15 GMT 1
Han holder blidt om hende og aer hende på ryggen, han var ked af at det var gået så galt. han vugger lidt fra side og aer hende på ryggen. "Skal vi ikke gå tilbage til hotellet.. og få varmen der? " sagde han stille næsten hviskende til hende og nussede hende kærligt i nakken.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 2, 2007 0:36:38 GMT 1
Hun står blot lige så stille og hviler sig op af ham, men nikker stille.. hun retter sig let op og ser ham roligt i øjnene.. "det kunne være en idé.. men der er en del skabt lys inden for, altså.. på vej på.. så.. jeg ved ikke om det er bedre om jeg går op og så du.. ja.. du ved.. flyver ?" spørg hun, mest af alt for at han ikke skal få problemer med lyset.. men et sted nyder hun at stå der, mens han nusser hende i nakken.. hun lader stille sine arme rykke sig, så hendes hænder kommer til at ligger stille på hans brystkasse..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 2, 2007 0:50:14 GMT 1
Milosh nikker med et lille smil. "God ide.. skal vi komme afsted? " sagde han roligt og smilte til hende. "Hvad hvis vi begge flyver istedet for ?" sagde han og smilte roligt til hende. han grinte varmt til hende, det kunne være sjovt at flyve samtidigt med at havde hende hængende på sig
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 2, 2007 0:56:04 GMT 1
Hun smiler varmt til ham.. "jeg.. ved ikke.. jeg tror jeg er for tung til den slags.." siger hun med et lille grin, skønt at hun er lidt bange for at hun er for tung.. men enlig væger hun hvad man vil sige er 'normal vægt'.. hun stryger lidt hår væk fra sit ansigt.. en masse tanker køre rundt i hendes hoved, det er jo ikke fordi hun ikke stoler på ham og det kunne være sjovt at prøve at flyve.. hun er bare bange for at han vil ødelægge sin ryg på det.. og der er det at hun igen tænker på ham som et levende menneske, isteden for dne vampyr han jo enlig er..
|
|