|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 2, 2007 17:44:02 GMT 1
Hun rødmer stille.. "mere end venner ?" spørg hun meget stille, eller det vil nok sige meget genert.. hun ser ham stille i øjnene.. "men.. tror du det går ?.." spørg hun så stille, hun vil jo gerne have det til at gå.. men det er jo også meget op til Milosh.. hun retter sig let igen så hendes hår stille hænger ned og en rør hans ene kind.. hun slipper stille hans hånd og prøver at få rygget lidt på det, så det ville blive siddende omme bag, i hendes nakke og ned af hendes ryg..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 2, 2007 17:58:18 GMT 1
Milosh hjælper hedne s det er nemmer at flytte sin hånd, "Et stykke tid.. " sagde han stille, han vidste godt at på et tidspunkt ville det ikke gå længere så ville hun blive gammel, og til sidst dø, og hun havde jo ingen fremtid med ham.' han var vampyr, det ville kun være et stykke tid de kunne være sammen..
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 2, 2007 18:03:11 GMT 1
Hun ser stille på ham, det vil tydeligvis altid give problemer at hun er menneske og at han er vampyr.. han havde godt nok sagt at han jo kunne gøre hende til vampyr, men der var en del hun gerne ville nå at se i dagslys.. "hvordan der det ?" spørg hun stille.. hun hentyder til at være vampyr.. hun kan ikke rigtig forestille sig det.. hun nusser ham endnu på brystkassen.. mens hun blot ser spørgede på ham, med et lille smil..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 2, 2007 18:08:24 GMT 1
"Ret normalt. udover du kan alting som du ikke kunne før.. du kan heller ikke blive syg.. men du ser aldrig solens lys igen, kun på film og billeder.. men det er ikke så slemt.. man skal bare vænne sig til at dræbe.. og i starten skal man dræbe ret meget.. det kræver meget blod at starte som vampyr, hvis man ikke får nok i starten dør man.. Men det er faktisk ikke slemt at dræbe.. ikke efter ldit tid, det er dejligt.. det samme er at drikke blod, det giver en vidunderlig følelse.. som ingen anden ting ville give en.. " siger han blot stille og ser roligt på hende . han aede hende stille og kiggede blot på hende, og afventede nærmest hendes reaktion. det lød jo ikke særligt forfærdeligt.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 2, 2007 18:14:55 GMT 1
Hun ser usikkert på ham.. "jeg ved ikke om jeg ville kunne vænne mig til det.." siger hun stille, men et eller andet sted overvejer hun det meget, så ville hun jo kunne være sammen med Milosh i langt længere tid.. men hun ved jo også at man siger at et forhold i gennemsnit ikke holder længere end et par år.. hun ligger lidt, men sætter sig så stille ordenlig ned på sengen og ser hen mod vinduet.. ville jeg kunne vænne mig til at slå ihjel ?.. tænker hun meget forviret.. hun sukker stille og lukker sine øjne.. hun ville ikke bare kunne gå tilbage til at se Milosh som en ven nu, ville hun ?.. men hvis de ikke bare var venner men fik et forhold.. hvad hvis det så kun varede de enkelte år ?..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 2, 2007 18:20:45 GMT 1
Milosh ser lidt på hende. "det troede jeg heller ikke at jeg kunne.. men det var langt lettere end jeg havde regnet med.." sagde han stille. "Og.. nu ældre du bliver som vampyr, des mindre blod behøver du.. de ældste vampyrer drikker næsten slet ikke blod.. jeg har kun brug for en smule hver aften, men jeg er ikke så gammel endnu.. " sagde han blot stille og vidste ikke helt hvad han elelrs skulle sige.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 2, 2007 18:25:49 GMT 1
Hun sidder lidt, alle de tanker som fare rundt i hendes hoved er ved at gøre så hun får hovedpine.. "jeg.. tror lige jeg tag nat kjole på igen.." siger hun stille og rejser sig.. hun går stille ud på badeværelset, lukker døren efter sig og tænder lyset.. hun tag toppen og bukserne af og tag så den sorte natkjole på.. hun står og ser lidt i spejlet.. hun ved ikke om hun enlig tør gå ind i noget som helst som minder om et forhold med Milosh.. ikke fordi hun ikke kan li ham.. men hvad vis de kommer op af skændes, hvad hvis de kom sammen, men så gik fra hendanden, ville de stadig have deres venskab.. hun sukker lidt, nærmest opgivende..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 2, 2007 18:31:34 GMT 1
( Tillykke med post nummer 300! )
Milosh sætter sig op og nikker blot til hende han, tager sine sko af, han havde ikke ahft sine sko af længe så nu ville han altså have dem af, han gloede lidt på sine fødder. det var længe siden han havde set dem. han kiggede blot på dem og vrikkede ldit med tæerne. han tænkte lidt på Carolina og kigede så på den lukkede dør. han vidste ikke helt hvad han skulle gøre.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 2, 2007 18:39:30 GMT 1
Hun står lidt, men går så hen til døren, slukker lyset og åbner døren.. hun ser stille hen på Milosh lige fra det sekundt hun tæder ud fra badeværelset.. hun smiler blot stille, men bliver stående og lukker stille døren bag sig.. hun er enlig lidt usikker på om hun tør tag changsen.. hvad hvis de mister deres vanskab.. det ville hun ikke kunne lave med.. hun står lidt men ser så roligt ned i gulvet og ligger let armende om sig selv.. Hvad hvis alt dette bare bare er en stor fejl.. ikke at det føles som en.. og dog.. jeg.. hun sukker stille, på en måde opgivende..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 2, 2007 18:42:40 GMT 1
Milosh ser op på hende. "Hvad sker der?" siger han stille da han ser hende udtryk han rejser sig op og går med rolige skridt hen imod hende han stopper lidt fra hende. *tænkte det nok.. det bliver vidst aldrig til noget.. tænker han for sig selv og ser nervøst på hende.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 2, 2007 18:47:36 GMT 1
Hun står lidt, men bliver enig med sig selv om at de jo bare må tag det som det kommer, så hun ser stille op på ham, og et kærligt smil kommer frem.. "en masse.." siger hun roligt, men smiler blot.. hun går helt hen til ham, ligger den ene hånd på hans brystkasse, den anden på hans højer kind og kysser ham så blidt på munden.. hun holder kysset let før hun roligt lader det høre op og blot ser ham roligt ind i øjnene.. der er ikke mere end små to centimeter imellem dem.. hun nyder hans selskab, og det skønt at han jo kun kan være der om natten..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 2, 2007 19:15:19 GMT 1
Milosh smiler stille da hun kysserham, han ligger sine armen stille op hende og ser hende ind i øjnene. "okay" hvisker han så bare og smiler varmt til hende. hun virkede glad?.. ligefør havde hun set lidt nervøs og usikker ud, men det var bare godt at hun var glad, hvis hun var glad var han vel også glad, han ville bare være sammen med hende og så længe han var det var han glad. Han bider sig selv lidt i læben mens han smiler til hende.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 2, 2007 19:19:53 GMT 1
Hun smiler blot varmt til ham og har en følelse af lykke som hun ikke har haft længe.. "lov mig at du sige hvis jeg gør noget forkert.." siger hun stille mens hun hentyder til - hvis hun nu skulle komme til at sige npget forkert eller gøre noget som hun ikke måtte.. hun kan mærke at han endnu er rimlig varm, så hun stiller sig helt ind til ham og ligger sit hoved på hans skulder/ brystkasse.. hun lukker så stille sine øjne..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 2, 2007 19:22:11 GMT 1
Milosh ser lidt på hende. "okay.. " siger han så blidt i en hvisken,tæt ved hendes øre, han holder hende indtil sig og kysser hende på halsen. han lukker sine øjne lidt og aer hende på ryggen som til sidst bliver en stille nussen, han var glad for at være her med hende. det var bare dejligt.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 2, 2007 19:43:34 GMT 1
Da han kysser hendes på halsen blotter hun den faktisk lidt, for hun stoler jo på ham, han gav hende et løfte om at han ikke ville bide hende, ved mindre hun selv ville.. hun lader stille den ene hånd køre om hans liv, mens hun stille begynder at nusse ham på brystkassen igen.. hun tænker lidt, og bliver enig med sig selv om, at hvis det komemr til at gå godt mellem dem, i et godt stykke tid, så ville hun blive til vampyr, men der var stadig en del hun gerne ville nå at se, mens solens smukke lys var der..
|
|