|
Post by Milosh Drown on Sept 2, 2007 19:53:29 GMT 1
Milosh smiler stile for sig selv med lukkede øjne, ved ikke helt om de bare skal blive stående eller hvad de skal lave, han kan godt lide bare at stå med hende, og mærke hendes varme mod sin egen. han nynnede stille ind i hendes ører. "Hvad plejer du at lave sammen med dine venner?" spørger han hviskende. han havde jo kun haft venner for lang tid siden så måske havde ting ændret sig, elelr det måtte de have gjort.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 2, 2007 19:58:23 GMT 1
"lidt forskelligt.. fester.. snakker.. ser film.. sådan lidt af hver.." svare hun roligt.. "men jeg pleger ikke at kysse med mine venner eller står for længe op af dem.." siger hun så, lidt for at drille ham, skønt at det ikke var en joke, for det var det ikke.. før hun mødte Milosh kyssede hun enlig ikke sine drenge venner på kinden, måske et veninde kys, men det var jo noget andet, og kunne ikke misforstås på samme måde.. hun åbner stille sine øjne og ser op på ham med et varmt smil.. "så spørgsmålet er om du bare er min ven, eller hvad du er ?" siger hun så lidt drilskt..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 2, 2007 20:11:55 GMT 1
Milosh rækker tunge af hende, og griner lidt. "Ja, det er jo svært at sætte fast" siger han bare og blinker til hende. "Men nu er jeg jo også lidt speciel" grinte han og lukkede øjnene mens han smilte til hende. han kildede hende lidt og åbnede øjnene for at se på hende. Det var ret sjovt at bare snakke også.men også lidt underligt han havde ikke været sammen med folk så længe og så går der et ppar dage og så er allerede i sådan et intimt forhold? det var spændende hvad det ville blvie til.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 2, 2007 20:18:29 GMT 1
Hun har altid været utrolig kilden, så da han begynder at kilde hende rygger hun bagud mens hun griner.. men efter som at badeværlses døren er lige bag hende kommer hun kun få centimere væk fra ham.. "nej.. fy.. slemme Milosh.." siger hun som om han var en lille dreng samtidig med at hun rødmer en lille smugle, og prøver at få fat i hans hænder for at stoppe ham.. ikke fordi at hun har noget imod det som sån.. men hun har altid trukket sig væk med den slags.. hun ser ham stille i øjnene, med et let drilskt smil..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 2, 2007 20:26:54 GMT 1
Milosh stopper med at kilde hende og smiler varmt til hende han puster en tot hår væk fra ansigtet. "Nå, så man er kilden hva?" sagde han og smilte til hende, han var selv ret kilden men han ville ikke sige noget om det så ville det bare ende galt. Han kunne begynde at grine bare folk prøvede at kilde ham, de behøvede ikke engang at ramme mere end engang resten af tiden kunne de bare lade som om. Det var ret irriterende men der var intet at gøre ved det. Han smilte nu bare drilskt til hende så det kunne ligne at han havde tænkt sig at kilde hende igen.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 2, 2007 20:34:49 GMT 1
Hun står tæt op af vægen.. "du skal ikke engang tænke på det.." siger hun meget bestemt, men med et drilskt smil.. hun nyder enlig hans selvskab utrolig meget og tænker ikke på at Denjo endnu er i suiten.. hun stryger stille noget hår væk fra sit ansigt.. hun tag stille en hånd op og ligger den blidt på hans brystkasse som hun meget stille begynder at nusse, dog med en hånd der kan holde ham på dne afstand han står i nu.. altså.. hvis han ikke tag og flytter hendes hånd..
|
|
|
Post by Denjo Possum Kilz on Sept 2, 2007 20:39:58 GMT 1
Denjo ligger på sofaen i en rolig drøm. Hans sår er næsten healet, men smerterne er helt væk. Uden en lyd åbner han stille øjnene. Hans krop føles stadig svag, men den skal bare igang så skal det nok forsvinde igen. Han sætter sig roligt op og ser ud af vinduet og bemærker det står åbent. Han lader blikket flyde rundt og får et chok da han ser Milosh og der går et øjeblik inden han bemærker Carolina
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 2, 2007 20:45:00 GMT 1
Milosh smiler varmt til Carolina og skubber blidt hendes hånd væk så han kan komme tæt nok på. Han kysser hende varmt på munden og ligger armende blidt om hende, han undlader at kilde hende, fordi han ikke synes han lige har lyst til at blive skubbet væk, han nusser hende blidt på ryggen og stiller sig tæt opad af hende. Han ligger mærke til en lyd ved siden af dem men tænker ikke videre over det, Men vhvis han havde kigget efter havde han set den vågne Denjo. Også havde han nok ikke kysset hende, Denjo ville nok misforstå det ret meget og gå til angreb. og så ville det gå galt. Og hvis det skete ville det ret sikekrt ende med en af dem fik ramt Carolina på et tidspunkt, og så ville det gå ud over hende selvom hun ikke havde noget med det at gøre.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 2, 2007 20:49:48 GMT 1
Hun ligger stille sine arme op på Milosh brystkasse, hvilket måske får det til at linde at hun prøver at skubbe ham væk, sær fordi at Denjo nok ikke kan se at hun gengælder kysset.. hun nyder enlig bare at stå der med Milosh og høre ikke rigtig noget, faktisk har hun nærmest glemt alt hvad der er omkring hende.. de står jo ogse ret tæt på en væk, så hvis Milosh havde prøvet at kilde hende, eller bide som Denjo måske ville tro, så ville hun ikke havde haft mulighed for at kunne flygte..
|
|
|
Post by Denjo Possum Kilz on Sept 2, 2007 20:54:28 GMT 1
"Godaften" Siger Denjo med en høj og klar stemme. Han ser direkte på dem. Han angriber ikke da han ved han intet kan gøre mod denne vampyr. Han har ikke engang dødt blod at beskytte sig selv med hvis den angreb og brænde den kan han ikke med de ting han har. Hans blik ligger roligt på dem, mens han rejser sig op og lader tæppet falde på gulvet. han mærker hurtigt og med en meget naturlig bevægelse på lommen og kan konstatere han intet har
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 2, 2007 20:56:52 GMT 1
Milosh stopper kysset og drejer hovedet mod denjo. "Godaften .. De har det bedre ser jeg.. Se selv Carolina, jeg sagde bare at han skulle hvile sig" sagde han blidt og slap hende halvt men havde stadig den ene arm om hende. han smilte roligt. "Carolina har været ret bekymret for dig" sagde han roligt og kiggede på Denjo.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 2, 2007 21:00:43 GMT 1
Hun bliver lidt overrasket da der er en der siger noget, men hun indser hurtigt hvem det er og bliver enlig utrolig glad.. "du er vågnet.." siger hun smilende og løber hurtigt hen til Denjo og krammer ham, hun har virkelig været utrolig bekymret for ham.. hun slipper stille krammet og smiler utrolig lettet.. "hvordan har du det ?" spørg hun og håber meget at han har det godt, eller bare rimlig godt.. det er ikke fordi hun har glemt Milosh, tværtimod men hun har bare været så bekymret for Denjo..
|
|
|
Post by Denjo Possum Kilz on Sept 2, 2007 21:03:58 GMT 1
Denjo tager imod krammet, mens han dog stadig ser på Milosh lidt inden han besvarer hendes spørgsmål "Jeg har det fint tak" Siger han høfligt "Tror jeg rejser videre snart" Han smiler til Carolina og rækker roligt ud efter sin skjorte, som jo lå lige ved siden af hvor han sov. Han tager den roligt på inden han igen ser på dem "Hvor længe har jeg været væk?" Spørg han så blot
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 2, 2007 21:08:02 GMT 1
"2 dage? " siger milosh og ser spørgende på Carolina, han var ikke helt sikekr, han var jo kun vågen om natten og holdt ærlig taltikke meget øje med tiden,(lidt svært at sætte tid på ) Milosh læner sig opad væggen og ser på denjo, han så ud til at have det fint, måske en anelse svækket men han var j også lige vågnet, Alle var lige svage lige efter de var vågnet. han skubber en tot hår til siden så det ikke hang foran hans ansigt. Han går med rolige skridt hen mod dem nu, og stopper foran Denjo, han rækker en hånd frem mod ham. "Du var ret tåbelige den anden aften.. men du narrede mig, og reddede sikkert dit eget liv.. men det var ikke særlig sjovt bagefter vel ? jeg havde det hvertfald ikke særlig smart.." sagde han roligt, det var tydeligvis en kompliment.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 2, 2007 21:12:45 GMT 1
Hun ser roligt på Milosh med et smil og nikker.. "ja.. to dag.." siger hun roligt før hun ser smilende på Denjo.. "jeg er glad for at du er vågnet Denjo.." siger hun roligt, hun er så glad for at se ham på benene igen.. da Milosh kommer der hen og rækker Denjo hånden trædder hun lidt tilbage så hun ikke kommer til at stå i vejen på nogen måde.. hun har sin sorte natkjole på, lige som den aften da Denjo kom.. hun smiler stille for sig selv og samler hænderne let på ryggen..
|
|