|
Post by Denjo Possum Kilz on Sept 2, 2007 21:18:41 GMT 1
"For at være ærlig vidste jeg ikke om det ville virke" Siger han og tager imod Milosh hånd. "Men var min eneste chance for at overleve så kan kun være tilfreds" Hans energi vender hurtigt tilbage til ham og han tager roligt den hvide trøje på og spænder den fast. Hans hår hænger ned langs hans hovede og ser egentlig fint nok ud. Han tager roligt et skridt tilbage for at komme ud mellem det lille område mellem bord og sofa.
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 2, 2007 21:22:21 GMT 1
Milosh ser bare roligt på ham og nikker. "Jeg ved ikke om det avr mod, elelr dumdristighed at gøre sådan et forsøg.." sagde han blot og trådte selv ldi tilbage så der var mere plads til Denjo, hvis han havde lyst til at strække sig eller noget, det ville han selv nok have hvis han havde sovet i 2 døgn. "Jeg er tør for ord nu.." sagde han og smilte blot, han vidste ikke rigtig hvad han skulle sige nu så han undlod at sige noget. istedet så han bare roligt på Carolina istedet.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 2, 2007 21:26:20 GMT 1
Hun ser roligt på Milosh.. "jeg er ligeglad om det var mod eller dumdristighed.. jeg er bare glad for at jeg ikke har mistet min ven.." siger hun roligt og smiler varmt til Milosh, lidt for at sige et hun ikke er vred på nogen måde.. hun ser så på Denjo.. "vil du blive lidt eller skal du afsted med det samme ?" spørg hun stille.. hun vil enlig gerne ha at han bliver lidt, hun har været så bekymret for ham, men samtidig, så kan hun godt forstå ham et eller andet sted, hvis han gerne vil afsted.. hun ligger let armende om sig selv da det er lidt køligt efter hendes mening..
|
|
|
Post by Denjo Possum Kilz on Sept 2, 2007 21:29:44 GMT 1
Han skulle lige til at svare Milosh da Carolina bryder ind "Hvis det er iorden bliver jeg nok til daggry inden jeg tager afsted" Siger Denjo venligt og smiler til hende. Han vil helst have fat i et par dosiser blod inden han bevæger sig ud i natten igen. Dog tvivler han på han kan fortsætte med den plan så han skal have lavet noget nyt.
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 2, 2007 21:34:24 GMT 1
"Det er fint med mig.." Siger milosh blot og smiler roligt. "Du burde altså lære at tage mere tøj på" siger han så og griner til Carolina før han går hen og stiller sig bag hende, han ligger blidt armende om hende for at varme hende lidt så godt han nu kunne. "Du fryser jo hele tiden" sagde han blot og smilte blot. "Hvor skal du hen Denjo?" sprugte han stadig med armende om Carolina for at varme hende.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 2, 2007 21:40:00 GMT 1
Hun smiler blot til Denjo og nikker som i at han er mere end velkommen.. hun ser så på Milosh og ligger sine arme oven på hans.. "søde Milosh.. jeg står i min natkjole, jeg pleger altså at havde en dyne over mig.." siger hun let som svar og for at fortælle at det var meningen at den skulle være tynd og ikke tyk - i forhold til hverdags tøj.. hun ser så igen på Denjo med et smil.. hun er glad for at han tag det så roligt som han gør.. hun stryger stille lidt hår væk fra sit ansigt, uden videre at sige noget..
|
|
|
Post by Denjo Possum Kilz on Sept 2, 2007 21:46:26 GMT 1
"Jeg tager til fabrikken og opholder mig der fra i morgen og fremover. Der er en del der skal indhentes hvis det ikke skal bryde sammen" Siger han roligt selv om han dog sagtens kunne holde sig væk i lang tid uden der skete det mindste. Han strækker sig kort inden han sætter sig op sofaen igen.
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 2, 2007 21:48:00 GMT 1
"jeg plejer så at have et kistelåg over mig.. men det er også meget fint og jeg fryser ikke.. okay den sætning virkede ikke helt... glem det" siger han og ryste lidt på hovedet. han har sin lange læderjakke over sig, han åbner den lidt og ligger den så om carolina så de begge nærmest har den på (håber i fatter hvad ejg menr xd.. lidt svært at forklare i rp) "hvilken farbrik?" spørger han og lyder lidt interesseret ikke særligt bare lidt.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 2, 2007 21:52:38 GMT 1
Hun griner lidt af det første Milosh siger før hun roligt ser på Denjo med et smil.. "du må enlig sige hvis jeg kan hjælpe dig på nogen måde.." siger hun roligt, hun vil jo meget gerne hjælpe Denjo igen efter hvad han har været igenne.. hun kommer til at se på hans hals hvor hun forbandt ham for to dage siden.. "og.. jeg må hellere lige se på det der.." siger hun roligt.. hun nyder enlig at stå tæt på Milosh, men aligevel flytter hun sig stille og går ud på badeværelset for at finde første hjælps kassen.. hun kan ikke huske hvor hun lagde den sidste gang..
|
|
|
Post by Denjo Possum Kilz on Sept 2, 2007 21:57:28 GMT 1
"Bare en jeg overtog fra min far" siger han roligt og ser så på Carolina "Jeg klarer mig Senorita." Siger han mens han lader hånden glide gennem sit hår så han uden at vække opmærksomhed kan mærke på stedet hvor det to huller burde være. "Tror jeg ikke er nødvendigt de er næsten væk"
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 2, 2007 22:21:06 GMT 1
Milosh nikkede blot. "Jeg fik jo ikke engang tid til at bide til.." sagde han og trak på skuldrende. han kiggede lidt rundt i lokalet og vidste ikke helt hvad han skule gøre, han satte sig på bordet foran sofaen og kiggede lidt på Denjo. han lignede stadig en fyr der ville te sig godt som vampyr.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 2, 2007 22:27:06 GMT 1
Hun finder enlig førstehjælpskassen og kommer stille ud igen.. "det skal tjekkes.." siger hun roligt men meget bestemt.. hun har ikke tænkt sig at lade Denjo rende rundt med den slags.. hun sætter sig stille ved Denjo's side og tag den gamle forbinding af.. hun lader meget forsigtigt en finger køre hend over det, før hun tag en rendse serviet og tøre noget af det gamle tøre blod af.. det nytter jo ikke noget at han linder.. ja.. hvem ved hvad.. hun smiler stille for sig selv.. hun ved godt at hun måse er lidt forstædig, men hun vil gerne sikre sig at det er rent, før Denjo forlader lejligheden..
|
|
|
Post by Denjo Possum Kilz on Sept 2, 2007 22:29:45 GMT 1
Denjo sidder blot helt roligt og venter på hun bliver færdig med hans sår Selv om han straks afviste Milosh tilbud så kan han stadig ikke få tanken helt ud af hovedet. At være vampyr ville give ham hundredvis af fordele, men at være afhængelig af andres blod er ikke noget han kan lide. Indtil han har fundet ud af om han ønsker at blive eller ej vil han altid svare nej
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 2, 2007 22:36:37 GMT 1
Milosh kiggede roligt rundt i lokalet og får øje på en sort boks med en glas eller hvad det nu var plade, det ligende et vindue, der lå en lille klods med knapper ved siden af, han havde set dem før det var et tv, han havde kun set dem i butiks vinduer og den slags, han sad pludselig emd fjernbetjeningen i hånden uden at have rejst sig, han klikkede på et tilfældig knap og det tændte, han var på en eller anden videnskabs kanal. som han bare sad og gloede på et stykke tid, de snakkede om myter i øjeblikekt.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 2, 2007 22:43:43 GMT 1
Hun smiler sødt til Denjo før hun ligger en ny lille forbinding så der ikke bliver de minste problemer.. hun ser lidt hen på Milosh som åbenbart har opdaget tvet.. hun ser så stille på Denjo igen.. "er det noget jeg kan gøre for dig Denjo ?" spørg hun roligt, med et meget blidt smil.. hun er glad for at der ikke er blevet nogle problemer mellem Denjo og Milosh, hun holder jo af dem begge, dog på forskellige måder.. hun stryger lidt hår væk fra sit ansigt.. hun har sin lille sølv halskæde på, som hun havde glemt at tag af..
|
|