|
Post by Denjo Possum Kilz on Sept 2, 2007 22:50:14 GMT 1
"Nej der er ikke mere.. Jeg klarer mig selv herfra Senorita" Siger han og ser lidt på hende inden han ser hen på fjernsynet. Han følger kort med i det inden han dropper det. Selv om han ved vampyrer eksisterer så er det alligevel det eneste overnaturlige væsen han tror på. Han er ligeglad med myter da de alligevel aldrig bliver opklaret så hvorfor beskæftige sig med det?
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 2, 2007 22:55:25 GMT 1
Milosh grinte lidt da de begyndte at tale om varulve. "Hvor er folk dumme.. de findes jo ikke.. men det er jo myter trodsalt de snakker om.." siger han lidt til sig selv, Da de begynder at snakke om vampyrer bliver lettere irriteret og zappede videre i tv'et, Sportskanal, de spillede basketball. han kiggede lidt med før han klikkede videre, endnu en sportskanal.. Football , Panthers mod steelers.. han kiggede lidt på det, de var sikkert alle sammen hjernedøde gorillaer som kun ahavde spillet i deres liv. "Denjo, kender du reglerne idet spil ? .. " spurgte han uden at kigge væk, de var sikekrt ret simple indtil videre havde han kun forstået at de skulle have bolden ned i den anden ende af banen og modsat med det andet hold..
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 2, 2007 23:01:49 GMT 1
Hun smiler stille til Denjo.. "okay Denjo, hvis du er sikker.." siger hun roligt før hun ser en på Milosh med et smil.. hun har ikke forstand på den slags så hun smiler blot, pakker førstehjælpskassen sammen og går ud med den på badeværelset.. hun kommer stille ud igen og går hen til det åbne vindu og ser ud uden at sige noget, hun vil jo ikke forstyre dem, hvis de kunne ende med at blive venner.. det håber hun enlig at de kan, man hun siger ikke noget højy om det.. hun ligger stille den ene arm om sig selv og begynder at fumle let med sin halskæde med sin anden hånde..
|
|
|
Post by Denjo Possum Kilz on Sept 2, 2007 23:05:29 GMT 1
Han ser lidt på det. "Jeg ved nok kun ligeså meget som Dem" Siger han roligt "Har aldrig brudt mig om det sport. Den er for... ukontrolleret..." Han virker rolig og ser blot på det. Der virker ikke til at være særlig meget kontrol over kampen og så virker den brutal.
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 2, 2007 23:09:08 GMT 1
Milosh nikker. "Kan kun give dem ret.. " sagde han blot stille og slukkede for tv'et. fjernbetjeningen lå på sin plads igen, han rejste sig og så over på Carolina ved vinduet han gik over til hende. han lagde stille sine arme om hende bagfra og lagde sit hoved på hende skulder han var nød til at bøje sig lidt for at gøre dette. "Hvorfro stå her alene når du kan snakke emd mig og denjo?" sagde han blidt og hviskende i hendes ører, han kyssede hende stille på halsen.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 2, 2007 23:13:31 GMT 1
Hun smiler blot varmt til Milosh efter han har kysset hende på halsen.. "fordi at i sad så pænt uden at slås.. så jeg tænkte at jeg måske kunne bruge to minutter alene sammen med mine tanker.." siger hun roligt, men ikke som i at det irritere hende at Milosh kom over til hende.. hun ser stille hen på Denjo og smiler roligt.. "jeg har enlig tænkt en del over det Denjo.. hvad arbejder du med.. jeg syns ikke du rigtig svarede på det før.." spørg hun roligt.. hun ligger stille sine arme oven på Milosh..
|
|
|
Post by Denjo Possum Kilz on Sept 2, 2007 23:16:38 GMT 1
Denjo rejser sig op og ser hen på dem "Du kan komme forbi og se hvis du vil vide det" Siger Denjo med et smil og lægger roligt et kort på bordet "Jeg bliver dog nød til at tage afsted med det samme da jeg har en vigtig kontakt der skal være færdig hurtigst muligt." han går roligt hen imod døren "Så på gensyn senorita og mr. Milosh" siger han inden han forsvinder ud af døren
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 2, 2007 23:27:52 GMT 1
"Vi ses igen håber jeg, Det var hyggeligt at tale med dem.." sagde han og smilte til ham for at virke venlig. han nussede hende blidt på halsen og krammede hende indtil sig. han vidste ikke rigitg hvad han ellers skulle sige. han nusede hende bare på halsen og vinkede kort til denjo.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 2, 2007 23:34:05 GMT 1
Hun smiler roligt "vi ses Denjo, pas nu på dig selv.." siger hun stille og ser roligt efter Denjo, før hun stille ser på Milosh med et varmt smil og vender sig mod ham.. "nårh.. men.. hvor var det vi kom fra ?" spørg hun så roligt med et lille drilskt smil.. hvor på hun stille ligger sine hænder på hans brystkasse..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 2, 2007 23:37:03 GMT 1
"Væg" siger han og løfter hende og går hen til væggen der hvor de stod før, han læner sig ind til hende og kysser hende varmt på læberne. "Cirka her nåede vi til.." sagde han og kyssde hden igen. han havde sine arme om hendes liv. og nussede hende blidt neders på ryggen.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 2, 2007 23:41:35 GMT 1
Hun griner blidt da han løfter hende op på den måde.. hun geængæler roligt det første kys og vår lige at sige "virkelig.." før han kysser hende igen.. hun gengælder blidt kysset og ligger roligt armende om hans hals.. et sted var hun ikke glad for at Denjo var gået der fra om natten.. men på den anden side havde hun ikke noget imod det, da hun nyder at være sammen med Milosh.. hun lukker stille sine øjne..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 2, 2007 23:47:53 GMT 1
Milosh nusser hende stadig lidt på ryggen, lige over hendes bagdel(eller hvad man kalder det) han kysser hende stadig blidt... det bliver lidt emre ømt end blidt, og læner sig lidt opad hende men ikke så meget at det kunne gøre ondt på hende.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 2, 2007 23:55:57 GMT 1
Hun holder stille kysset og begynder at nusse ham i nakken.. hun nyder kysset og holder endnu sine øjne lukkede.. hun føler sig utrolig heldig lige nu.. hun føler en lykke som hun faktisk ikke har prøvet før, eller det vil sige efter at hendes forældre døde.. hun kan mærke at han er let varm endnu, ikke så meget som da han lige var kommet, men nok til at varmen går igennem hendes silke kjole..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 3, 2007 0:10:04 GMT 1
Milosh smiler lidt før han slipper hende og lader sin jakke falde til gulvet, han står nu i bar overkrop.. han bider sig lidt i læber før han ligger armende om hende igen, han var pænt bygget, meget slank men også lidt muskuløs. Han læner sig blidt opad hende og kysser hende på kinden og lader sine hænder føle blidt på hendes krop. han nussede hende på kinden med sin næse.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 3, 2007 0:16:10 GMT 1
Hun smiler stille varmt til ham og nyder det blot i stilhed, men hvad skulle hun enlig også sige.. hun lader stille sine hånder køre far hans nakke og blidt, kærtegnedne ned over hans brystkasse og videre om på hans ryg, lige over buksekanten.. hun griner blidt da han nusser hende med næsen på kinden.. hun vender let sit ansigt og kysser ham blidt, let ømt på mundvigen.. hendes hud er begyndt at blive varm som den pleger igen, mens hendes hud næsten er lige så slike blød som hendes natkjole....
|
|