|
Post by Milosh Drown on Sept 3, 2007 0:40:19 GMT 1
Milosh kysser hende samtidigt med at hun kysser ham.. han lader sine hænder glider ned på hende hofter og ned på hendes lår han aede hende blidt på låret delvist på inderlåret og yderlåret (eller hvad man siger) han kysser hende blidt men lidt mere lidenskabeligt denne gang, han havde mest lyst til at blive stående her hele natten og de havde jo god tid.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 3, 2007 0:48:27 GMT 1
Hun gengælder inderligt kysset og lukker stille sine øjne.. hun havde aldrig troet at hun ville finde en så sød og galant fyr som Milosh.. men de er jo ikke just kærster, eller ikke endnu.. men de var vist rimlig enige om at de var mere end blot venner.. hun kærtegner ham endnu blidt, lige over hans buksekant og nyder at de står så tæt.. det at han er let arm endnu, samt at hun kan føle hans let muskuløsekrop, gør at hun føler sig urtolig svag, som om hendes ben snart forsvinder under hende..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 3, 2007 1:03:16 GMT 1
milosh ligger nu armene om hende og løfter hende blidt , og bærer hende over til sengen og ligger hende på den. han ligger sig selv ved siden af hende og kysser hende på halsen han ligger helt tæt opad af hende, helt intimt. han nussede hende stille end af ryggen og lod sin hånd hvile på hendes røv/bagdel/osv.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 3, 2007 1:09:16 GMT 1
Hun smiler varmt til hende da han løfter hende op og ligger hende på sengen.. hun vender sig stille op på siden, så de ligger så tæt som muligt.. hun kærtegner ham endnu stille let over buksekandten, mens hun blot smiler kærligt til ham.. "du er så stille.." siger hun roligt mens hun ser ham i øjnene.. det at hun ved de er mere end venner varmer hendes hjerte meget.. men der er ingen af dem endnu som har spurt om de skal komme sammen, så et eller andet sted frygter hun at det kan gå galt.. men den frygt er så lille at hun ikke rigtig tænker over det..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 4, 2007 20:33:22 GMT 1
Milosh smiler blot roligt til hende. "Ligeså er de chérie.." sagde han varmt til hende og nussede hende kærligt på ryggen. "Hvordan er det nu?.. du ved at være sammen.. For. jegvi lgerne være sammen med dig.. som mere end venner.. men tiderne har jo skiftet meget.. så jeg ved ikke hvad jeg skal sige eller gøre nu.." sagde han med en rolig stemme og nussede hende stadig blidt. han ville gerne være sammen med hende, og gøre hende til vampyr så de kunne være sammen for evigt...
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 4, 2007 20:41:12 GMT 1
Hun rødmer stille og griner lidt.. "tja.. altså.. jeg er ikke klar til at blive gift endnu, det er jeg for ung til.." siger hun med det lille grin.. "men.. altså, jeg ved ikke om i havde det den gang du var i min alder.. men hvis du vil være sammen med mig, så kunne du jo spørger om jeg ville være din kærste.. det betyder at jeg ikke må være sammen med andre fyre, altså ikke kysse med andre fyre og den slags, og der samme gælder så for dig, bare med kvinder.." siger hun roligt og forklarende.. hun bliver stille ved med at nusse ham over buksekandten og føler sig utrolig heldig at hun har fundet en så galant fyr, eller det vil jo enlig sige vampyr..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 4, 2007 20:53:53 GMT 1
Milosh smiler lidt. "Nej, tænktenu Heller ike at blive gift endnu.." sagde han selvom han ikke ville have noget imod det. "Men jeg ville gerne være kærester med dig, eller hvad man kalder det... Så.." sagde han roligt og smilte varmt til hende.. Han sætter sig op o tager hendes hånd. "Carolina Dayaram, vil de være min kæreste??" sagde han roligt, galant og høfligt. det lød mere om om han friede til hende men han havde aldrig prøvet det før.. Han havde haft et meget ensomt liv også før han blev vampyr de rhavde det været arbejde næsten hele tiden fo at overleve.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 4, 2007 21:04:40 GMT 1
Hun smiler kærligt da han siger at han gerne vil være hendes kærste, men da han sætter sig op tag hendes hånd og så spørg hende føler hun at pusten helt bliver taget fra hende.. hun sætter sig stille op og rødmer endnu mere end hun nok nogen sinde har gjordt før.. hun nikker meget stille, enlig ret genert.. "meget gerne Milosh.." siger hun og et kærligt smil kommer frem igen.. hun får blanke øjne, som om hun skal til at græde, men det er enlig kun fordi at hun lige nu er lykkeligere end hun nogen sinde har været før..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 4, 2007 21:21:49 GMT 1
Milosh smiler varmt til hende og læner sig så frem og kysse hende blidt på munden. "Jeg elsker dig" hvisker han stille og holder blot blit om hendes hånd og ligger den anden om hende. han vidste ikke hvad han skulle gøre nu, det var så overvældende, han var fyldt til randen med glæde at man skulle tro at det ville rande ud genem hans øjne. han smilte blot varmt til hende nu,
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 4, 2007 21:27:39 GMT 1
Hun gengælder blidt kysset og ser ham roligt i øjnene.. hendes øjne er helt blanke og hendes stemme er ved at knægge over da hun stille visker "jeg elsker også dig.." hun har en følelse i hele hendes krop, som hun ikke kan forklare, hun er bare så lykkelig.. som om at intet kan ødelægge det lige nu.. hun ligger stille sin anden hånd om hans nakke og kysser ham ømt på munden.. hun holder det stille og lukker roligt sine øjne.. en lille tåre løber ned af hendes ene kind..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 4, 2007 21:31:37 GMT 1
Mlosh ligger sin andenarm tæt om hende og kysser hende igen ømt, han mærker hendes tårer da den render ned af hendes kind og ramme hans før den drypper ned af hans hage og rammer sengen hvor den bliver suget ind i lagnet/dynen(kommer an på hvad de sidder på jo XD.. ) han holder blot blidt kysset og holder hende tæt, intet kunne ødelægge det nu.. men en ny tanke have ramt ham nu.. Han var udødelig men hun var stadig dødelig.. hun kunne dø så let som ingenting, hvis hun gik en tur kunne hun blive overfaldet, han blev alt for overbeskyttende, men han besluttede sig or at prøve at lade være med at blive irriterende overbeskyttende.. han var bare bange for hendes liv nu.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 4, 2007 21:42:07 GMT 1
Hun holder endnu kysset og nyder det.. hun føler sig enlig utrolig svag lige nu, hvorfor ved hun ikke, men det genere hende ikke lige nu efter som at hun føler sig tryk i Milosh favn.. hun tænker ikke over forskællen på Milosh og hende selv lige nu, hun har enlig glemt at han er vampyr, hun elsker ham bare så højt og vil gøre alt for ham.. noget tid efter lader hun meget stile kysset bryde op, men enlig lidt mod viligt.. hun åbner meget stille sine øjne og ser kærligt på ham, inden hun rykker let på sit hoved og kysser ham utrolig blidt på halsen.. hun har endnu en hånd i hans nakke og ligger stille sin anden hånd på hans ryg.. han har jo ikke jakke på, så da hun stille begynder at nusse hans ryg, er det hendes blide, næsmest silkebøde finger som nusser ham..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 4, 2007 21:51:20 GMT 1
Milosh nyder kysset og er irriteret over at hun stopper men bliver glad da hun kysser ham igen på halsen, han kan mærke hendes bløde/silkebløde fingre i sin nakke hvilket er dejligt han rykker tættere mod hende så d sidder næsten helt mast op imod hinanden. han lader sine hænder glide op og ned af hednes ryg og ned om hendes bagdel/røv(ved ikke hvordan jeg skal skrive det XD..) han kysser hende blidt på hovedet men strækker så sin hals lidt så hun kan komme til. hvis hun nogensinde blev vampyr kom hun til det der mange gange.. de havde han gjort, men han havde oså bidt folk i håndddet.. det var næsten ligeså godt.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 4, 2007 21:57:28 GMT 1
Hun nyder at sidde så tæt på ham, hun føler sig så tryk hos ham, som om at intet ondt i verdene kunne røre hende.. hun bliver stille ved med at nusse ham på ryggen med sine finger, mens hun også stadig har en hånd i nakken på ham.. hun siger ikke noget til at han let blotter sin hals, for det gjorde hun også på et tidspungt hvor han kyssede hende på halsen.. hun kysser ham blidt, kort et par gange på halsen, før hun slikker han, nærmest ømt på halsen en enkelt gang.. hvor efter hun igen stille kyssede ham små kys på halsen, hun regner med at hvis han har noget i mod det, så vil han sige det til hende, det har han jo lovet hende..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 4, 2007 22:11:00 GMT 1
Milosh smiler stille over hendes 'appetit' på hans hals, kysser og slikker den.. det var lidt underligt, men.. hvis hun nogensinde blev vampyr var det godt jo blot godt. han brummede stille til hende, ikke noget vredt mere glad i det blot en svag brummen.. han krammede hende blidt med sine hænder og nussede hende kærligt bådei nakken og på hendes røv (nu skriver jeg bare røv medmindre du synes jeg skal skrive noget andet) han var ved at blive kold nu men han ignorrede det, han kune bare mærke hendes varme meget mere end før.. og derfor måtte hn jo være lidt mere kold .
|
|