|
Post by Milosh Drown on Sept 5, 2007 0:25:34 GMT 1
Milosh ser lidt på hende men kysser hende så blidt på kinden. "Det lover jeg.. men .. Kan du love mig det samme?" siger han med en roligt stemme. det ville være umuligt for hende så længe hun var menneske. men han ville ikke presse hende til at være vampyr. "Lige meget hvad så bliver jeg hos dig til du dør.." hvisker han og ligger sig helt indtil hende og sukker stille til hende, et lykkeligt lille suk. Han ville aldrig forlade hende.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 5, 2007 0:29:22 GMT 1
En indre varme breder i hele hendes krop da han lover hende det.. men hun forstår også godt hvad han mener, for hun er jo menneske.. endnu !.. hun ligger lidt før hun vender sit hoved let og visker ind i hans øre.. "jeg har lige nogle ting jeg skal se i solen.. men efter det.. så kan jeg.." hun lukker roligt sine øjne og håber at han fatter hentydningen.. hun nusser ham endnu blidt på røven samt i nakken..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 5, 2007 0:33:16 GMT 1
Milosh åbner sine øjne i et glædes glimt som nærmest stråler ud af hans øjne, han havde ikke troet at hun ville gøre det, også for ham .. han havde for få sekunder siden troet han ikke kunne blive mere glad men det var han lige blevet. Han smiler glad og trykker hende varmt ind til sig. "Tak.. tak.." hvisker han åndeløst og kysser hende så inderligt og varmt, mere lidenskabeligt end før han klemmer bldt om hendes røv og nusser hende på ryggen samtidigt.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 5, 2007 0:38:28 GMT 1
Hun gengælder inderligt og lidenskabenligt kysset, hun kunne ikke være mere lykkelig end hun er lige nu, men hun er træt.. hun har jo næsten ingen søvn fået de sidste tre dage.. hun lader kysse brydes, ikke særlig viligt, men hun er simpelhen så træt.. hun åbner sine øjne og ser roligt ind i hans med et kærligt smil.. hun lukker så stille sine øjne igen.. "Milosh.. jeg.. jeg er træt.." visker hun meget stille, for hun er enlig ikke så meget for at indrømme det.. men hun ved dog også, at hvis mennesker ikke får nok søvn, så kan de besvime af det.. og det kan også ende være end det, men det siger hun ikke højt..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 5, 2007 0:44:02 GMT 1
Milsoh smiler bare og nikker. "Okay Chérie" hvisker han og rejser sig op han tager hende i sine arme og skubber dynen til side med sin fod og ligger hendepå sengen og ligger dynen over hende, han står og kigger lidt på hende og kigger så ud af vinduet før han kigger på hende igen og smiler han går over til vinduet og trækker for så rummet ville være mørkt selv hvis solen stod op.. han går over til sengen igen og ligger sig under dynen sammen med hende. "Jeg bliver lidt.. " siger han og griner stille til hende, det var underligt at ligge i en seng igen, men også lidt sjovt.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 5, 2007 0:48:53 GMT 1
Hun siger ikke noget, men lader ham blot løfte hende op og der på ligge hende under dynen.. da hun kan mærke at han ligger sig hos hende kommer et lille smil frem, hun hun høre ikke rigtig hvad han siger, hun sover halvt om halvt.. men selv om hun ikke rigtig høre noget, så ender det med at hun stille putter sig ind til Milosh.. hun ser utrolig uskyldig ud når hun ligger der, helt svag, så sårbar som hun jo ville være hvis der kom en som prøvede at skade hende.. "Mi.." hun prøvede at sige hans navn.. men det lykkedes ikke rigtig..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 5, 2007 0:53:40 GMT 1
Milosh tysser blot stille på hende. "Bare sov Chérie.. min Carolina.." hvisker han og ligger armende om hende så de ligger tæt. han ved ikke om han tør ligge sig til at sove... han havde hørt om vampyrer der var faldet i søvn om natten og vågnet og blevet brændt ihjel af solen.. så indtil videre ligger han bare og aer Carolina stille. han nyder at bare ligge her og aer hende, det var mindst ligeså dejligt som før også selvom han blot aede hende og hun sikkert allerede sov så gjorde det faktisk ikke noget.. "Jeg elsker dig.. nu.. og forevigt.." hvisker han næsten helt lydløst han er træt..mhan bliver nød til at holde sig vågen, han vil ikke dø nu... ikke nu..
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 5, 2007 0:58:48 GMT 1
Hun sover enlig, endda ret så tungt.. men aligevel er det som om hun godt ved at han på et tidspungt vil gå, så i søvne, får hun på en eller anden måde fat i hans kors.. hun sover utrolig tungt så hun vil ikke opdage det hvis han flytter sig.. men grunden til at hun sover så tungt er nok også fordi hun føler sig utrolig tryk i Milosh favn.. hvis hun vågner og at Milosh ikke er der, så vil hun jo heller ikke blive sur.. hun ved jo han er vampyr, så hun har ikke tænkt sig at klage..
//sover
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 5, 2007 1:05:21 GMT 1
Milosh mærker hendes åndedræt blive tungere da hun falder i søvn kysser hende stille og ligger mærke til hånden om hans kort. han gør ikke noget ved det med det samme men kysser hende blot stille sådan lidt rundt omkring, på halsen, på kinderne, munden.. lidt af hvert. han ved ikke om hun kan mærke det og ved at han gør det men det er lige meget, han kan selv godt lide det. at kysse hende.. han snurer hednes hår lidt rundt om hans fingre og aer det blidt. han var glad fr at hun kunne lide ham for ikke at sige elskede... han ligger sig tæt ind til hende og mærker søvnen ruse ind over ham som et hav.. han når lige at ae hende blidt over armen hvorefter han falder i søvn og hans arm falder ned så hans ene hånd hviler på hendes bryst...
//sover
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 5, 2007 19:51:26 GMT 1
Hun vågner meget stille og får først et chok da hun han mærke en hånd på hendes bryst, men da hun vender sit ansigt og ser hvem det er, så kan hun ikke lade vær med at smile varmt.. hun ligger endnu meget tæt ind til Milosh og kan nu huske alt fra aftene, eller det vil sige natten før.. hun flytter meget stille hans hånd, lægger dynen ordenligt over ham før hun står ud af sengen.. hun går meget stille hen til et af vinduerne og åbner en lille centimeter i den ene side så hun kan se ud.. solen er ved at gå ned igen, men der går nok en lille time før alt sollyset er væk.. hun går hen til telefonen, tag den op og får fat i room- sirvice.. "kan jeg får en nummer 38 op til sviten ?.." spørg hun stille, og da det bliver bekræftet at hun kan kommer et kort "tak.." og hun ligger på.. hun går stille hen og sætter sig i sofaen og tænder for tv'et og begynder at se noget på 'animel planet'.. hun søger for at lyden ikke er for høj, for hun vil ikke vække Milosh..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 5, 2007 19:57:30 GMT 1
Milosh mumler et i søvne og vender sig lidt. han ligner at han leder efter noget og vågner så fordi han ikke kan finde Carolina.. han vågner langsomt op og kigger lidt rundt og får først øje på hende da han ser hende sidde på sofaen han sukker lettet og ligger bare og smiler mens han ser på hende. han var bange for at hun var gået. "godaften.." siger han stille og smiler til hende. han klør sig lidt i håret og kan nu huske hvorfor en kiste var bedre, så fik man ikke ødelagt sit hår fuldstændig så det sad latterligt..
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 5, 2007 20:03:42 GMT 1
Hun ser stille hen på sengen, hen på Milosh da hun høre ham.. "godaften.." siger hun roligt med et varmt smil.. hun kan føle at lykken igen kommer frem inden i hende, men hun siger ikke noget til det.. hun ser blot på tv'et igen og holder sit blik der, selv da hun så spørg.. "har du sovet godt skat ?" hun sidder i den sorte silke natkjole, hvor en ene strop er faldet ned, så det enlig kun er den anden strop der holder kjolen oppe, men det tænker Carolina ikke over, hun er van til at gå i sin natkjole på den måde om morgnen.. hun køre en hånd igennem sig hår hvilket gør at det faktisk sidder rimlig okay..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 5, 2007 20:10:28 GMT 1
Milosh smiler glad og sætter sig op han forsøger at glatte sit hår lid med hænderne bare så det sidder lidt pænere før han rejser sig op og går hen og sætter sig i sofaen ved siden af hende, han ligger blidt en arm om hende og kysser hende varmt godmorgen/godaften(udnerligt at bytte rundt på xd) "fantastisk... var jo sammen med dig" siger han og nusser hende blidt på kinden med sin næse og smiler så til hende. han havde faktisk sovet godt. rigtig godt.. "Hvad med dig.. hvordan har du sovet?" spørger han blidt og retter sit syn mod tv'et...
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 5, 2007 20:16:40 GMT 1
Hun gengælder blidt kysset og vender sit blik mod ham.. "bedre end jeg har gjordt længe.." siger hun stille før hun lænder sig, sidelænds op af ham, så hun endnu sidder med front mod tv'et.. det er et program om ulve.. "jeg syns de er så smukke.." siger hun stille og roligt.. ulver er at af hendes ynglings dyr.. hun kan mærke han hånd.. den er så utrolig kold, hun får kort en underlig fornemmelse om det, men siger ikke noget højt, for hun nyder at sidde sådan med Milosh..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 5, 2007 20:21:48 GMT 1
Milosh havde glemt alt om sin døde og kolde krop men kommer ikke i tanke om det. "Ja.. det er de.... Nogen tror vampyrer kan forvandle sig til ulve.. det er godt nok løgn så hvidt jeg ved.. vi kan slet ikke ændre form.." siger han blot og nusser hende blidt. Han følger stille med i programmet og kan nu føle sin sult vælde op i ham. han havde brug for føde.. brug for blod.. Det er ligeså derofr han kommer til at tænke på sin kolde hud, og ligger mærke til at Carolina også er utrolig varm, eller sådan føles det på grund af hans egen kulde. han flytter sin hånd fra hendes bløde hud. "Undskyld.." hvisker han blot. og kigger stadig ind i tv'et.
|
|