|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 5, 2007 20:27:04 GMT 1
"der er intet at undskylde for.." siger hun stille, og bliver blot siddende op af ham.. "solen er nok snart helt væk.. så kan du tag ud og spise.." siger hun utrolig roligt, som om hun enlig havde lært at leve med at han drak blod fra mennesker som hun selv.. hun ventede jo selv på sin mad.. hun havde enlig bestilt noget som mange så som dessert - jordbær, pandekage med lidt sirup og så et krus te.. hun fumler lidt med sin ene arm, får fat i Milosk hånd og ligger den i hendes ene side, ved hendes liv.. før hun igen roligt ligger sin arm som før.. han skulle sku ikke flytte sin hånd uden at havde fået lov af hende..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 5, 2007 20:30:12 GMT 1
( XD Carolina the commander)
Milosh smiler blot stille. "Er solen ikke gået ned endnu...?..." sagde han og bleg fjern i blikket, det hev og trak i ham for at rive sig hen til vinduet og se solen men han blev siddende selvom han ligenu helst ville se solen stråler.. mærke dens varme i sit ansigt.. men det ville blive meget varmt for ham.. brændende han ville blive til aske og støv.. og dø. Han krammer Carolina indtil sig som for at holde sig sikker afstand af vinduet.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 5, 2007 20:52:33 GMT 1
Hun nyder at sidde så tæt på Milosh, da det pludselig banker på døren, hun rejser sig og går stille ogver til den og åbner.. en ung mand står der, med et lille rulle bord.. på boret er der den mad som Carolina har bestilt, endda på smukker sølv talerkner.. og så står der også en stor buket, smukke blå roser med et kort i.. manden køre den let ind og siger roligt.. "det er blevet betalt.. og blomsterne er fra Mr. Denjo.." siger han roligt før han går ud.. Carolina lukker stille døren og stiller sig så hen til det lille bord, og lader en finger køre stille over en af rosernes kronblade.. "hvor er han sød.." siger hun stille, med et lille grin.. at Denjo, nærmest sender hendes blomster, men hun er sikker på, at det er for at hun hjalp ham og ikke andet..
OCC: har snakket med Denjo.. han er med på at han har sendt hende blomster ^^
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 5, 2007 21:02:56 GMT 1
"Blomster?.. underligt måde at arrangere mad på.." sagde han blot og gloede på tv skærmen. lige nu snakkede de om ulvens måde at skaffe føde på. hvilket var ret interessant. "Hvem er sød?" spørger Milosh og kigger nu over på Carolina, det var et eller andet underligt over det der. Man havde da vel ikke det der blomster emd kort system stadig ? .. det havde aldrig virket særlig godt i gamledage, der var det for plat og stalker agtigt at sende blomster med kort, hvis man var en rigtig mand troppede man selv op ved døren med blomsterne og fik ikke andre til at aflevere dem. Milosh lader som ingenting nu og smiler bare stille til hende før han igger skumlende ind i skærmen igen.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 5, 2007 21:10:12 GMT 1
"Denjo.. han har sendt mig utrolig smukke blomster, og det skønt han har travlt på sit arbejde.." siger hun med et sødt smil, som hun enlig smiler for sig selv.. hun fjerner ikke sit blik for blomster.. hun syns det er utroligt, det er hendes ynglings blomser.. og så er det dem han har sendt, skønt hun ikke har fortalt ham at det er hendes ynglins.. hun griner lidt før hun så stille køre det lille bord hen til sofaen og sætter sog igen på sofaen og tag talerknen.. hun spiser stille et af jordbærende og ser roligt på tv'et.. hun syns det er noget så sødt af Denjo at sende hendes blomser..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 5, 2007 21:14:32 GMT 1
Milsoh sidder bare og er små irriteret over at den arbejds narkoman kommer og spiller smart med at sende blomster.. Endnu en ting Milosh ikke kunne, han sukker stille og glor på ulvene der er ved at æde en hjort. han ligger utrolig meget mærke til blodet der rander ud af dens sår og blot går til spilde på jorden, men nu var dyre blod heller ikke det fedeste.. det var kun en overlvelses metode, der skulle menneskeblod ti lfor at leve det gode liv. Han kigger blot videre på tv'et og skærer lidt i sin hånd med en negl så der går hul og det heler sammen igen, det var en dårlig vane ldit ligesom at bide negle, han sårede baer sig selv for at hele igen.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 5, 2007 21:21:30 GMT 1
Hun ser stille hen på Milosh, han var blevet helt stille.. "hvad nu min skat ?" spørg hun og får et let bekymret blik.. hun elsker ham jo utrolig højt og tænker ikke på at det kan genere ham at Denjo sender blomster som tak.. hun stiller talerknen og vender sig stille mod hamog stryger ham over en ene kind.. har jeg sagt noget forkert eller hvad skete der ? tænker hun meget forviret.. det er ret så tydeligt at hun ikke helt ved hvad hun skal sige eller gøre, hun føler at hun har gjordt et eller andet forkert..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 5, 2007 21:24:22 GMT 1
"Intet, jeg er bare lidt sulten.." siger han blot for at afvige emnet han ville ikke sige at det gjorde ham jaloux at hun blot talte sådan om denjo. Han ser blot ind i tv skærmen og sukker stille for sig selv. "Gør det noget hvis jeg skifter kanal ?.. bare irriterende at jeg skal se blod hele tiden når jeg er sulten.." siger han og nikker mod skærmen hvor man stadig så billeder af ulve der var ved at æde en hjort som blødte(det gør den slga jo når de blvier ædt. )
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 5, 2007 21:28:38 GMT 1
Hun sidder og ser lidt på ham, men har på fornemmelsen at han ikke fortæller sandheden, men hun vil ikke genere ham så hun vender sig blot stille igen og tag sin mad.. "gør som du vil.." siger hun roligt og spiser lidt af den ene pandekage.. hun ser stille op på blomsterne.. kan det havde noget med dem af gøre ? tænker hun lidt forviret, men man kan ikke se på hende at hun er forviret, det linder enlig bare at hun betrakter blomsterne, som de står der i den smukke vase.. hun retter på stroppen som var faldet ned..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 5, 2007 21:33:33 GMT 1
Milosh rækker hånden mod fjernbetjeningen men den ligger lige en smule uden for hans rækkevidde så den flyver nærmest bare over i ahns hånd han klikker lidt rundt indtil han finder en kanal hvor de viser noget om en masse forskellige ting som ville gøre ens liv videre.. Tv shop hed kanalen.. han kiggede lidt på det og grinte kort over at de ville sælge piller som gjorde en tynd, det var for latterligt. han fandt så en kanal med nyheder, der havde lige vært ildi en bygning i New york, han kgigede roligt på billedet og fangede skyggen af noget der susede over himlen i baggrunden på tv'et, skiggelsen var for stor og anderledes til at være en fugl, det var enten blot en fejl i tv'et eller en person der fløj, han kiggede stille på skærmen for at se om der sket mere.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 5, 2007 21:38:31 GMT 1
Hun sidder lidt, men stiller så tarlerknene og går over til det vindu som Milosh har føljt ind af de sidste hange fordi at det var det længst væk fra Milos.. hun flytter det ene gadin lidt, ude i siden og kigger ud.. der er mørkt nu, solen er faktisk væk.. hun står lidt, men vælger at hun nok må sige det, for han virker ikke så gald lige nu.. og hun er enlig bange for at han har fortrut hvad han sagde i går.. hun flytter gadinerne, så man kan se at der ikke er noget sol uden for.. hun har mistet apetiten.. hun ser stille ud og åbner vinduet op så en mild brise kommer ind.. skygerne er mørke, som om det kommer til at regne, men hun komenteger det ikke det mindste, hun sukker blot stille..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 5, 2007 21:41:18 GMT 1
Milosh sr på Carolina hele tiden som hun går over til vinduet og ser blot stadig på hende han ignorer tv'et fuldstændig, Han rejste sig stille og går helt lydløst over til hende og ligger blidt sine are om hende. "Undskyld.. det bare.. blomsterne og det.." siger han stille og hvilet sit hoved på hendes skulder. han sukker blidt ind i hendes ører og kigger ud af vinduet, han overvejede bare at forsvinde ud i mørket og komme tilbage efter han havde fået noget blod. eller om han skulle blive lidt længere før han forsvandt ud i mørket.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 5, 2007 21:46:45 GMT 1
Hun står lidt men vender sig så stille mod i går og ser stille på Milosh.. "sig mig.. tror du alt i går var en drøm ?.. det troede jeg lige da jeg vågnede, men jeg stoler da på det løfte du gav mig.. så du får mig lidt til at.." hun sukker stille og ser lidt væk.. "da du gjorde sådan, var der noget der sagde mig som om at igår havde været en drøm.. at du ikke stoler på mit løfte til dig.." hun ser stille op på ham.. "jeg har aldrig fået blomster på den måde før og derfor syns jeg det er sødt.. men det er dig jeg elsker.. det er da ikke Denjo's blomster.." siger hun stille, og ser meget bedende på ham, om han ikke nok vil forstå og lade vær med at have det på den måde, blot på grund af nogele blomset som hun her fåre at en ven..
|
|
|
Post by Milosh Drown on Sept 5, 2007 21:55:23 GMT 1
Han havde kun en ting at sige, og den ville nok gøre hende glad igen. "Det var ikke en drøm min smukke Carolina..." sagde han blidt og kyssede hende blidt på siden af halsen. "Jeg vil blive hos dig for evigt.. og evig tid er længe.. Jeg elsker dig .. må du aldrig glemme.. " han ord er blot en hvisken men man kan tydeligt høre på ham at han taler sandt, han ville ikke lyve om den slags.. han sukker igen ganske stille og håber blot at hun tror ham. Det rev i hans hjerte når hun sagde at hun troede det var en drøm.
|
|
|
Post by Carolina Amelia Dayaram on Sept 5, 2007 22:01:49 GMT 1
Hun lukker stille sine øjne, ligger sine hænder på hans bryst kasse og træder så stille ind til hende, så hendes pande hviler på hans ene skulder.. "jeg var bange for at det var en drøm.. og det er jeg stadig.." visker hun stille.. det er tydeligt at hun virkelig mener en drøm og ikke et marigt.. men som om det blot var en vidunderligt drøm, som hun ville vågne op fra og indse at hun ikke havde Milosh, som hun jo elsker så højt.. hendes hænder ryster let, hvorfor er enlig svært af sige.. hun sukker meget stille, men hun tror på hvad han siger..
|
|